Dag 7 New York --> Lake Placid - Reisverslag uit Lake Placid, Verenigde Staten van Anouk - WaarBenJij.nu Dag 7 New York --> Lake Placid - Reisverslag uit Lake Placid, Verenigde Staten van Anouk - WaarBenJij.nu

Dag 7 New York --> Lake Placid

Door: Anouk

Blijf op de hoogte en volg Anouk

21 Augustus 2016 | Verenigde Staten, Lake Placid

Vanmorgen konden we om 11uur de auto bij Newark Airport ophalen, dus we hebben de trein gepakt en toevallig waren we ook precies om 11uur daar. Onze reis kon vervolgd worden! We zouden rond de 5-6uur moeten rijden. Na een paar uurtjes rijden zijn we nog even gestopt, en hebben een hamburger gegeten bij de burgerking.

Toen we tegen 6uur aankwamen in het hotel moesten we even wachten tot de kamer klaar was, die was nog niet schoon. Daarna hebben we ons even omgekleed, we hadden het koud hier. Het had de hele dag geregend ook, van de 30° in New York was niet veel meer over! We hebben in het dorpje pizza gegeten, een pizza was zo groot dat Marc en ik hem samen konden delen. Mama daarentegen besloot een hele pizza zelf op te eten ;) ( ze had geen keus, er was geen kleinere maat). Maar met wat hulp nog van papa en Marc is toch nog minstens de helft opgegaan.

Na het eten hebben we nog wat gezwommen en gechillt in het hotel, hopen dat het morgen beter weer is! Ik weet nog niet wat de plannen voor morgen zijn, we zullen het zien! Tot morgen!

• 22 Augustus 2016 - 21:33

Carla Van Der Loo:

Hey Anouk,
    Ben ik zomaar vergeten jou reisverslagen te lezen.
    Maar ik heb het weer goed gemaakt en alles lekker achter elkaar doorgelezen.
    Het is net alsof ik er een beetje bij ben, want ik kan het nog zo voor me zien, wat jullie ook allemaal hebben gezien! Super fijn dat jullie het zo naar jullie zin hebben. Groetjes aan je pa en ma en broertje Marc! ;-) groetjes vanuit een bijna warm Nistelrode (morgen en verder in de week +30 graden.)

• 22 Augustus 2016 - 23:04

Oma En Opa V.d.Grinten:

Hallo allemaal,
    Pas een week onderweg en al zoveel gezien en meegemaakt, dat zal ook
    wel erg vermoeiend zijn. Maar goed, jullie zijn nog jong en kunnen tegen een stootje.
    Wij zijn gisteren (zondag 20 aug.) terug gekomem van onze vacantie in Gerlos en hebben
    vandaag (22 aug) pas jullie brieven kunnen lezen.Maar m verder zullen wij iedere dag
    uitkijken naar de mooie verhalen van Anouk.
    Voor Jose en Rob nog heel veel felicitaties voor jullie 25-jarig huwelijks-jubileum en
    natuurlijk ook felecitateis voor Marc en Anouik.
    Verrder veel plzier gewenst en Goede reis