Dag 6 - Macy's - Top of the Rock - Reisverslag uit New York Mills, Verenigde Staten van Anouk - WaarBenJij.nu Dag 6 - Macy's - Top of the Rock - Reisverslag uit New York Mills, Verenigde Staten van Anouk - WaarBenJij.nu

Dag 6 - Macy's - Top of the Rock

Door: Anouk

Blijf op de hoogte en volg Anouk

20 Augustus 2016 | Verenigde Staten, New York Mills

Vandaag hadden we niet echt iets meer wat we heel graag wilden zien. Alles wat we deze dagen wilden doen hebben we gedaan, op Top of the Rock na dan, maar die doen we aan het einde van de middag. Dus besloten we om de Macy's te gaan verkennen, daar hadden we ook nog kortingsbonnen van. Ik was er een paar dagen terug met Amy al geweest, dus ik wist al hoe groot dat het wel niet was. Na een paar uur rondgelopen, gekeken, koffie gedronken, en geshopt te hebben zijn we naar de Dunkin Donuts gegaan om nog even een donut te eten. Dat hoort erbij natuurlijk.

Daarna zijn we nog even naar het hotel gegaan, en hebben na even uitgerust te hebben de metro gepakt richting Rockefeller Plaza. Marc en ik zijn vanuit het metrostation naar de Trump Tower gelopen, die wilden we nog zien. Papa en mama hebben ondertussen een cache in het Central Park gezocht, en gevonden. Marc en ik zijn vanuit de Trump Tower naar Rockefeller Plaza gegaan, waar we om 16:00 met Amy hebben afgesproken. Maar we kwamen erachter dat de pub waar How I Met Your Mother is op gebaseerd op de route lag, dus met een kleine omweg hebben we die ook nog even gezien.

Nadat we allemaal bij Rockefeller Plaza zijn aangekomen en de groep weer compleet was, hebben we wat gegeten en zijn naar de Top of the Rock gegaan. Vanuit dat gebouw kun je en Central Park zien, en je kijkt mooi op het Empire State Building uit. We hebben boven de zon onder zien gaan en de lampjes aan zien gaan. Super mooi was het! Amy en ik hebben zeker 3 kwartier op één plek gestaan, ter ergernis van andere bezoekers denken we. Maarja, wij hadden mooi uitzicht!

Maar ook hier hadden we het na een paar uur gezien, en aangezien we morgen allemaal weer doorreizen, wilden we niet te laat in het hotel/hostel terugzijn. Dus tussen 9 en half 10 waren we uiterlijk terug, en hebben onze koffers nog met de laatste dingetjes ingepakt en zijn gaan slapen. Morgen kunnen we om 11uur de auto ophalen bij Newark Airport, en dan rijden we naar Lake Placid! Tot morgen!