Dag 8 Lake Placid - Reisverslag uit Lake Placid, Verenigde Staten van Anouk - WaarBenJij.nu Dag 8 Lake Placid - Reisverslag uit Lake Placid, Verenigde Staten van Anouk - WaarBenJij.nu

Dag 8 Lake Placid

Door: Anouk

Blijf op de hoogte en volg Anouk

22 Augustus 2016 | Verenigde Staten, Lake Placid

Vandaag hebben we onze dag in Lake Placid. We hebben na het ontbijt de auto gepakt en naar wat watervallen gereden, daar kon je een rondje eromheen lopen. Het was een kort rondje, maar wel heel mooi. Daarna hebben we de auto weer gepakt en zijn verder gaan rijden. We hebben zo best veel van de natuur kunnen zien, soms ook even gestopt voor wat foto's en daarna de route weer vervolgd.

's Avonds hebben we heerlijk gegeten bij een barbecue restaurant, het was het wachten wel waard! Maar vandaag hebben we een redelijk rustig dagje gehad, voor de verandering. Wel veel gezien! Morgen rijden we door naar Clayton, dat zal 4uur rijden zijn.

Foto's uploaden werkt met mijn telefoon niet goed, ik zal het nog een keer met het meegebrachte laptopje proberen, en anders zal ik de foto's erbij plaatsen wanneer we weer thuis zijn! Tot morgen!